Iskolamarketing – kulcs a diákokhoz

IKEA az egyetemeken

Profi Indoor Faliújság

“Fontosnak tartjuk a fiatalok megszólítását és azt, hogy párbeszéd alakuljon ki arról, milyen lakberendezési megoldásokra van igazán szükségük. Az IKEA márka kommunikációja rugalmas, sokkal inkább táplálkozik vásárlói visszajelzésekből és a mindennapi emberek életéből, szokásaiból. Ezért tartjuk fontosnak, hogy bemutassuk, bár termékeinket adott funkciókra tervezték, azt a hétköznapok felülírhatják vagy kiegészíthetik – Varga Fruzsina / IKEA

“A 18-25 évesek felé szélesíti célcsoportját az IKEA. Az új kampány stratégiájának alapja, hogy a lakberendezési vállalat aktívan jelen legyen a fiatal fogyasztók életében. A médiacsatornákat is ennek megfelelően választották, így kaptak kitüntetett szerepet az online és out-of-home megoldások, valamint egy dedikált weboldal. A felsőoktatási kampány a magyar, cseh és szlovák régión belül elsőként Magyarországon indult el, a célzott elérést az Iskolamarketing biztosította az egyetemeken.”

Kreatív

Weboldalunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket (cookie) használ. További információk.

Oldalunk a böngészés egyszerűsítése valamint a felhasználói élmény növelése érdekében ún. sütiket (angolul cookie-kat) használ. Ezek kis méretű adatcsomagok, melyeket a weboldal a böngészőn keresztül helyez el az Ön számítógépén. Sütik használata nélkül néhány funkció (pl.: bejelentkezés, korábban kitöltött űrlap mezők betöltése, nyelvválasztás, stb.) nem működik megfelelően. A sütik a böngésző beállításaiban bármikor letilthatók valamint törölhetők.

Bezár