Iskolamarketing – kulcs a diákokhoz

Libresse

Tudd hogy értsd! - felvilágosító kampány résztvevő

| Iskolalátogatói Hálózat

Kihívás: A Libresse termékmintáit célzottan eljutattni 12-13 éves középiskolás lányoknak.

Megoldásunk: A “Tudd hogy értsd” szexuális felvilágosító kampányban való részvételt javasoltuk. Edukatív tartalom mellett az osztályfőnöki órákon került kiosztásra a Libresse mintája. A TuddHogyÉrtsd oldala.

 

Eredmény: 600 középiskolában értünk el 60 000  12-13 éves lányt. A program minden iskolában nagyon népszerű volt – a helyszínek több mint 70%-ában hiánypótlónak tartják – és hangos sajtóvisszhangot is kapott.

“A tanulók bevonásával, beszélgetésekkel és aktív szerepvállalásával megvalósuló foglalkozások kiemelt szempontja a motiváció felkeltése a további információk megszerzéséhez. Az elkészült tananyag decemberben jut el 600 középiskolába, és a szervezők az információs anyagokon kívül 120 ezer óvszert, valamint 60 ezer női higiénés terméket tartalmazó csomagot is szétosztanak a diákok között.”

Origo.hu 

2015 ősz

Weboldalunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket (cookie) használ. További információk.

Oldalunk a böngészés egyszerűsítése valamint a felhasználói élmény növelése érdekében ún. sütiket (angolul cookie-kat) használ. Ezek kis méretű adatcsomagok, melyeket a weboldal a böngészőn keresztül helyez el az Ön számítógépén. Sütik használata nélkül néhány funkció (pl.: bejelentkezés, korábban kitöltött űrlap mezők betöltése, nyelvválasztás, stb.) nem működik megfelelően. A sütik a böngésző beállításaiban bármikor letilthatók valamint törölhetők.

Bezár