Iskolamarketing – kulcs a diákokhoz

Unilever – Lipton

A reggelem, a teám és én

| Promóció és Sampling

"Azért választottunk az Iskolamarketinget, mert úgy láttuk, hogy a hagyományos reklámeszközökkel a márkánk nem éri el a fiatal célközönséget megfelelően, és a problémánkra ők tudták a legjobb megoldást nyújtani. Az ötletelés fázisban is proaktív viselkedést tanúsítottak: a segítségükkel igazán látványos és emlékezetes kitelepüléssel tudtuk bemutatni a Lipton tea tippeket az egyetemista és főiskolás fiataloknak, úgy, hogy az üzenet tényleg el is jutott hozzájuk."

Homoki Regina – brand manager 

Kihívások: Megkóstoltatni a Lipton teákat a budapesti egyetemistákkal. Sampling és márkaélmény nyújtása.

Megoldásunk: Standgyártás, kitelepülések megszervezése és megvalósítása a budapest 8 legnagyobb egyetemén.

Eredmény: A kitelepülés ideje alatt 8 000 egyetmistát értünk el célzottan a felsőoktatási intézményeken belül. Hostesseink segítségével megkostoltattuk az érdeklődőket  Lipton termékmintákat adtunk nekik. A kampány nagyon népszerű volt a diákok körében, a stand 100%-os kihasználtsággal működött a kitelepülés 8 órája alatt.

2014 és 2015 tél

Weboldalunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket (cookie) használ. További információk.

Oldalunk a böngészés egyszerűsítése valamint a felhasználói élmény növelése érdekében ún. sütiket (angolul cookie-kat) használ. Ezek kis méretű adatcsomagok, melyeket a weboldal a böngészőn keresztül helyez el az Ön számítógépén. Sütik használata nélkül néhány funkció (pl.: bejelentkezés, korábban kitöltött űrlap mezők betöltése, nyelvválasztás, stb.) nem működik megfelelően. A sütik a böngésző beállításaiban bármikor letilthatók valamint törölhetők.

Bezár