Iskolamarketing – kulcs a diákokhoz

Magunkról

Kérdések és válaszok az Iskolamarketingről

 1.Hogyan kaphatok célzott tömegelérést az iskolákban?
 

Életkor specifikus, célzott tömegelérés az oktatási rendszerben.

Általános iskoláktól a felsőoktatásig a 6 – 26 éves korosztály – melynek összlétszáma közel 1 500 000 fő – idejének nagy részét tölti ebben a reklámzajmentes környezetben.

Az oktatási intézmények lehetővé teszik, hogy falaik között célzottan, mégis nagy tömegben érjük el a diákokat.
Amennyiben a kommunikált termék egy bizonyos, iskolás korú és státuszú célcsoportra – vagy azok szüleire – fókuszál, az oktatási intézmények jelentik a kulcsot hozzájuk.

Az Iskolamarketingnél tisztában vagyunk az ebben rejlő lehetőségekkel és olyan megoldásokat kínálunk, melyek illeszkednek ebbe a specifikus környezetbe.


 2.Hogyan illesszem a marketingstratégiámba az iskolai megoldásokat?
 

Egyedi, adott kampány célkitűzéseire fókuszáló youth marketing válaszok

Az oktatási intézmény – legyen az általános, közép vagy felsőoktatási intézmény- egy speciális és diverzifikált környezet földrajzi, jogi és médiahasználati szempontból egyaránt.

Átfogó és részletes ismeretre van szükség, a helyi és életkori sajátosságok figyelembevételével.

Az Iskolamarketing 14 éve járja az iskolákat országosan és tartja a kapcsolatot az intézményvezetőkkel és hallgatókkal. Sok száz kampányt vezényeltünk le és gyűjtöttük össze ezek tapasztalatait.

Tisztában vagyunk a különböző elérési módok előnyeivel és nyomon követjük – valamint rendszeresen kutatjuk – a diákok változó médiahasználati és fogyasztási szokásait.

Mindezek tapasztalatok és tudás birtokában segítünk ügyfeleinknek iskolai célcsoportra illeszkedő komplex marketingstratégiát kidolgozni, melyben a különféle (indoor, online, BTL, PR, ambient) eszközök egymással szinergiában a leghatékonyabban működnek.


 3.Milyen eszközökkel érem el a diákokat?
 

Profi indoor faliújságokon és keretes felületekben elhelyezett plakátokon

NemTétel Kuponfüzettel

Koli Pakkal

Általános és középiskolákban: professzionális iskolalátogató hálózatunkkal is

Életkor és iskolatípus szerint specifikált fókuszcsoportos kutatásokkal

Samplinggel


 4.A jogszabályok lehetővé teszik a marketing tevékenységet az iskolákban?
 

Igen. Erre mind a jogi környezet mind az intézmények lehetőséget biztosítanak.

Természetesen nem mindegy, hogy milyen hozzáadott értékkel és mentalitással közelítünk az intézmények és a diákok felé, valamint tudunk-e illeszkedni a specifikus elvárásokhoz.

Iskolaspecifikus gyakorlati és jogi tapasztalatunk alapján olyan megoldásokat kínálunk, melyek segítségével a hirdetők, az intézmények és legfőképpen a diákok érdekeit is maximálisan képviseljük. Általános iskoláktól az egyetemekig.


 5.Konkrétan milyen megoldásokat szállítotok ?
 

Az elmúlt 14 év alatt több száz Ügyféllel dolgoztunk együtt a legkülönfélébb szegmensekből.

 Referenciáink a témában:

Nivea

Visage - Aqua Effect kampány

Megnézem

McDonald’s

Blaha és Boráros téri éttermek - A Te McDonald's éttermed

"Az Iskolamarketinggel 3 éve tartó együttműködést a kezdetektől fogva a közösen gondolkodás jellemezte. Hamar megértették céljainkat és hatékony megoldásokat javasoltak, melyek révén az értékesítési számaink jelentősen és mérhetően emelkedtek egyetemista célcsoport körében, valamint egyúttal stratégiai partnerre is találtunk bennük."

Dr. Tresser Zoltán – McDonald's franchise partner

Megnézem

Vodafone

Red kampány

Megnézem

Unilever – Lipton

A reggelem, a teám és én

"Azért választottunk az Iskolamarketinget, mert úgy láttuk, hogy a hagyományos reklámeszközökkel a márkánk nem éri el a fiatal célközönséget megfelelően, és a problémánkra ők tudták a legjobb megoldást nyújtani. Az ötletelés fázisban is proaktív viselkedést tanúsítottak: a segítségükkel igazán látványos és emlékezetes kitelepüléssel tudtuk bemutatni a Lipton tea tippeket az egyetemista és főiskolás fiataloknak, úgy, hogy az üzenet tényleg el is jutott hozzájuk."

Homoki Regina – brand manager 

Megnézem

Diákhitel Központ

Szülői értekezlet, Facebook érettségi, fotópályázat

„ Az Iskolamarketinggel 2011 óta áll a Diákhitel Központ partneri kapcsolatban. Több, középiskolásokat célzó kampányban segítették, hogy fajsúlyos üzeneteink kreatív köntösben, izgalmas arculattal és még színesebb tartalommal juthassanak el elsődleges célcsoportunkhoz. Különösen szép eredményeket, dinamikusan növekvő ügyfélszámot produkáltak a „Diákhitel Facebook Történelem Érettségi” akciónkban, melynek sajtóvisszhangja szintén zajos tetszésre talált. Az Iskolamarketing megbízható,  korrekt, ötletinnovátor csapat!”

Imre Zita – Marketing és Kommunikációs Igazgató

Megnézem

Kelly Services

Toborzó kampány

Intenzív, profi gerilla A2 plakátkampány az ország összes egyetemén és főiskoláján, valamint kollégiumában, 2013 ősz, 2014 tavasz

Megnézem

Apple

Back to school kampány

Back to school kampány. Intenzív, profi gerilla A2 plakátkampány az ország összes egyetemén és főiskoláján, valamint kollégiumában.

2012 ősz

Megnézem

Budapest Gyógyfürdő Zrt.

Fürdő népszerűsítő kampány

Intenzív, profi indoor A2 plakátkampány egyetemeken és főiskolákon, valamint kollégiumában, 2010 ősz óta folyamatosan

Megnézem

Corvin Plaza

Diákkampány

5 NemTétel kuponfüzet különszám, 5 x 1 hónap intenzív budapesti A2 indoor kampány.

2012 ősz - 2013 tavasz 

Megnézem

MŰISZ Iskolaszövetkezet

Diákmunka plakátkampányok

"Már több mint 10 éve vesszük igénybe az Iskolamarketing felsőoktatásban és középiskolai területen nyújtott terjesztési és reklám tevékenységét. Az évek során munkájukkal mindig elégedettek voltunk! Hatékony elérési módot biztosítanak a diákság felé." 

Másody Szabolcs – MŰISZ Iskolaszövetkezet

Megnézem

Morrison’s szórakozóhelyek

Plakátkampány

Profi gerilla A2 plakátkampány Budapest összes egyetemén és főiskoláján, valamint kollégiumában, 2009 óta folyamatosan

Megnézem

Holdudvar

Plakátkampány

Profi gerilla A2 plakátkampány az Budapest összes egyetemén és főiskoláján, valamint kollégiumában, 2009 óta folyamatosan, minden tavasszal

Megnézem

Vöröskereszt

Országos Felsőoktatási Véradóverseny

A Magyar Vöröskereszt egyik leginnovatívabb programjává nőtte ki magát az elmúlt években az Országos Felsőoktatási Verseny. A 2011-es évben a MOST-tal és az Iskolamarketinggel közösen kialakított szponzorációs és marketingstratégia révén mostanra nagy népszerűségnek örvend a program a támogatók és a diákok körében is. A gyümölcsöző együttműködés eredményét jelzi, hogy évente 13-14 ezer diákot győzünk meg arról, hogy vért adni jó."

Csali Annamária – Magyar Vöröskereszt, kommunikációs vezető

Megnézem

Unilever – Knorr

Találd meg te is a kedvenc bögrés levesed

Megnézem

 

Weboldalunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket (cookie) használ. További információk.

Oldalunk a böngészés egyszerűsítése valamint a felhasználói élmény növelése érdekében ún. sütiket (angolul cookie-kat) használ. Ezek kis méretű adatcsomagok, melyeket a weboldal a böngészőn keresztül helyez el az Ön számítógépén. Sütik használata nélkül néhány funkció (pl.: bejelentkezés, korábban kitöltött űrlap mezők betöltése, nyelvválasztás, stb.) nem működik megfelelően. A sütik a böngésző beállításaiban bármikor letilthatók valamint törölhetők.

Bezár