Iskolamarketing – kulcs a diákokhoz

Szolgáltatásaink

 SquAd

Az Iskolamarketing 17-22 év közötti 9 fős ifjú kreatív csapata:

“A célcsoport részeseként első és a legpontosabb insightokkal rendelkezünk, sokszínű hátterünk eredményeként. Nem a reklámszakmába nőttünk bele, hanem a fiatalok körében alakítjuk a reklámot. A célcsoport szemével tudjuk nézni és valós visszajelzést tudunk adni egy reklám minőségéről a célcsoport elérését tekintve.” 

Bővebben

 Sociallist

Az Iskolamarketing social blogger szolgáltatása.

  • Összefogjuk a 15-25 közti csélcsoport legrelevánsabb bloggereit és a legnagyobb elérést biztosítjuk a social csatornákon keresztül.
  • Minőséget adunk: tudjuk, hogyan kell használni a közösségi média csatornáit, hogy megjelenített információ érdekes legyen, ne reklámként tekintsen rá a youth célcsoportunk.

Bővebben

 Promóció

Indoor kommunikációval megtámogatott, profi hostess csapattal végzett termékminta osztásokat végzünk teljes körű szervezéssel, lebonyolítással, médiatámogatással és ellenőrzéssel. Alapszabály nálunk, hogy egy diák csak egy kiadványt/termékmintát kaphat – így valósítjuk meg a tervezett elérést.

Ellenőrzési rendszerünk: Minden terjesztést kétszintű,  fényképes monitoringgal* ellenőrzünk és bizonyítunk. Ellenőreink inkognitóban számolják a terjesztett mennyiséget, és folyamatosan összevetik az osztók által óránként kötelezően leadott terjesztési jelentéssel.  Samplingek esetében inkognitóban tesszük próbára hostesseinket.  

 Profi indoor

Indoor poszter

Az iskolai tömegkommunikáció klasszikus, a mai napig hatékony eszköze, az oktatási intézmények üzenőfala. A2 és A1 méretű megjelenéseket kínálunk.

Prémium indoor poszter

Aluminium keretes, műanyag lappal védett felületeken exkluzív élményt kínálunk A1 és A2 méretekben.

Indoor roll-up banner

A campusok legforgalmasabb helyszínein állítjuk fel a 2nm felületű bannereket.

Indoor padló matrica

1-4nm méretben kínáljuk az öntapadós padlómatricákat. Az állapotukat 2 naponta ellenőrizzük, szükség esetén cseréljük.

Molinó

1-6nm méretben érhető el az extra figyelemfelkeltő hatású kül / beltéri molinó.

 

 Konzulens hálózat

A közoktatási intézményeket személyesen keresik fel munkatársaink és így képviselik az adott kampányt, az iskola és az Ügyfelünk szempontjainak maximális figyelembe vételével. A személyes tájékoztatás és konzultáció mellett lehetőség van plakátok kihelyezésére, kiadványok és termékminták kézbesítésére is.

Ellenőrzési rendszerünk: Az intézmény döntéshozó jogkörrel bíró munkatársa pecséttel és aláírással igazolja munkánkat.

Elérési számaink:

Általános iskolákban 937 590 diák / 2 355 iskolában

Középiskolákban 426 230 diák /  827 iskolában

 Kolipakk

Rajtunk keresztül Ügyfeleink közvetlenül tudják elérni a kollégiumok lakóit. A termékmintákat, szórólapokat, door-hangereket bevisszük a kollégiumokba és átadjuk a lakóknak. Lehetőség van külön fiú-lány célcsoport szűrésre is.

IM Koli Véleményvezér: Professzionális gerillamarketing hadtest. Munkatársaink kollégisták, bent laknak az intézményekben! Kiterjedt kapcsolati hálóval és helyismerettel rendelkeznek, munkájukat precízen dokumentálják, visszajelzést küldenek a kampány vagy a termékek fogadtatásáról.

IM Koli Post-it: Kollégiumi szobák ajtajára ragasztva, direkt elérési eszköz.

IM Koli Ne Zavarj!: A szobák kilincsére akasztható, hosszú élettartamú,  magas használati értékű eszköz.

Ellenőrzési rendszerünk: Minden kollégiumi terjesztést pontos, fényképes monitoringgal ellenőrzünk és bizonyítunk.

Elérési számaink:

34 200 kollégistát érünk el 23 városban / 92 egyetemi kollégiumban / 11 400 koliszobában

 NemTétel Kuponfüzet

14 éves iskolai marketing tapasztalattal a hátunk mögött fejlesztettük ki ezt letisztult kiadványt. Tökéletes megoldást nyújt felsőoktatási hallgató direkt elérésére, imázskommunikációra és azonnali vásárlásösztönzésre egyaránt. Egyik legfontosabb ismérve azonban: a mérhetőség! A kuponok beváltási aránya pontos képet ad a kampány eredményéről.

A füzet sikere  a 2010 tavaszi első megjelenése óta, hogy csak valódi, diákigényeket kielégítő kedvezményeket tartalmaz.

A NemTétel kuponfüzetet tanévenként 3 alkalommal, hostesseink segítségével, 30 000 példányban terjesztjük budapest 15 legforgalmasabb egyetemén. Alapszabály nálunk, hogy egy diák csak egy NemTétel kuponfüzetet kaphat – így valósítjuk meg a 30 000 fős elérést.

Megjelenési lehetőségek: kupon, B1, B3, B4, full-brandelt különszám, full-brandelt osztás

Ellenőrzési rendszerünk: Minden terjesztést kétszintű,  fényképes monitoringgal* ellenőrzünk és bizonyítunk. Ellenőreink inkognitóban számolják a terjesztett mennyiséget, és folyamatosan összevetik az osztók által óránként kötelezően leadott terjesztési jelentéssel. Figyeljük továbbá, hogy csak a célcsoport kapjon a NemTétel kuponfüzetből és hogy minden kulturált osztási elvárásunknak folyamatosan megfelelnek-e hostesseink.

Elérési számunk:

30 000 budapesti, nappali tagozatos egyetemista

*kétszintű,  fényképes monitoring: a terjesztőink is fényképezik a munkájukat és szúrópróba szerűen mi is ellenőrizzük a helyszínen az ő munkájukat

Weboldalunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket (cookie) használ. További információk.

Oldalunk a böngészés egyszerűsítése valamint a felhasználói élmény növelése érdekében ún. sütiket (angolul cookie-kat) használ. Ezek kis méretű adatcsomagok, melyeket a weboldal a böngészőn keresztül helyez el az Ön számítógépén. Sütik használata nélkül néhány funkció (pl.: bejelentkezés, korábban kitöltött űrlap mezők betöltése, nyelvválasztás, stb.) nem működik megfelelően. A sütik a böngésző beállításaiban bármikor letilthatók valamint törölhetők.

Bezár