Iskolamarketing – kulcs a diákokhoz

Vöröskereszt

Országos Felsőoktatási Véradóverseny

| Profi Indoor Faliújság

A Magyar Vöröskereszt egyik leginnovatívabb programjává nőtte ki magát az elmúlt években az Országos Felsőoktatási Verseny. A 2011-es évben a MOST-tal és az Iskolamarketinggel közösen kialakított szponzorációs és marketingstratégia révén mostanra nagy népszerűségnek örvend a program a támogatók és a diákok körében is. A gyümölcsöző együttműködés eredményét jelzi, hogy évente 13-14 ezer diákot győzünk meg arról, hogy vért adni jó."

Csali Annamária – Magyar Vöröskereszt, kommunikációs vezető

Kihívás: Trendivé tenni a véradést az egyetemisták körében.

Megoldásunk: Újragondoltuk a Országos Felsőoktatási Véradóversenyt, új arcot adtunk neki, szponzorokat szerveztünk és azóta intenzív indoor kommunikációval támogatjuk: Intenzív, profi gerilla A2 plakátkampány az ország összes egyetemén és főiskoláján, valamint kollégiumában, NemTétel kuponfüzet borító 1/1, főszponzor és termékminta támogatók biztosítása a 2012-es tanévtől kezdődően.

Eredmény: Az elmúlt 3 évben megduplázódott az egyetmista véradók száma. Az OFV facebook-oldala.

 

Weboldalunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket (cookie) használ. További információk.

Oldalunk a böngészés egyszerűsítése valamint a felhasználói élmény növelése érdekében ún. sütiket (angolul cookie-kat) használ. Ezek kis méretű adatcsomagok, melyeket a weboldal a böngészőn keresztül helyez el az Ön számítógépén. Sütik használata nélkül néhány funkció (pl.: bejelentkezés, korábban kitöltött űrlap mezők betöltése, nyelvválasztás, stb.) nem működik megfelelően. A sütik a böngésző beállításaiban bármikor letilthatók valamint törölhetők.

Bezár